Jak wiadomo podstawową sprawą jest nazwa i logo firmy. Nazwę zapewne już masz i nie będę się o niej rozpisywał bo mało firm decyduje się na jej zmianę. Wspomnę tylko, że powinna być ona krótka, łatwa do zapamiętania i dobrze by było gdyby miała w treści wzmiankę o dziedzinie, którą się zajmujemy.

Wiele firm zapomina o logotypie - logo firmy, a jest to nasz podstawowy znak identyfikacji wizualnej. Ogromna część społeczeństwa to wzrokowcy!...

Podstawową formą reklamy jest oczywiście wizytówka. Powinniśmy się w nią zaopatrzyć na samym początku naszej działalności. Co daje nam wizytówka:

  1. Ułatwia komunikacje z klientem i daje możliwość szybkiego przekazania danych kontaktowych klientowi(oczywiście jeśli mamy je w łatwo dostępnym miejscu)
  2. Większe prawdopodobieństwo, ze klient który posiada nasza wizytówkę, kolejny raz skorzysta z naszych usług
  3. Może pomoc w zdobywaniu nowych klientów jeśli umieścimy na niej informacje zachęcające do zakupu naszych produkt...

Wg przewidywań ekonomistów w najbliższych latach internetowy handel prawie całkowicie wyprze obecną jego formę. To samo stanie się z innymi usługami. Już teraz zauważamy bardzo dynamiczny wzrost rozwoju tego rynku. Większość firm przesyła dokumenty, sprzedaje lub szuka usług, towarów i współpracy właśnie w internecie.

Żaden przedsiębiorca nie powinien lekceważyć tych mediów ponieważ każde nowe pokolenie w coraz większym stopniu korzysta z tego kanału informacji co siłą rzeczy musi doprowadzić do wyparcia rynku tradycyjnego przez rynek internetowy...